06 August 2009

Urghh! BLOG AKU!

Muahahaha... akhirnya terdedah gak blog aku yang taklah berkurun sangat pun... tidak dikemaskini sampai la disaat blog aku digebang-gebangkan dlm majalah g3. Seriously... ni pengakuan ikhlas ni aaa... aKO malas... HEHE! Keluar dalam majalah g3 isu 66 plak tu... cuba beli dan usha. Kalo korang tak mampu nak beli... takpe... niii... kat bawah ni aku dah ambik gambar foto majalah dan kat ruangan mana blog ntah pape aKO tu telah digebang-gebangkan tu...



Dalam ruangan berita g3@Newz... ada nampak ka... tuuu... gambar kat bawah tu. Memang betul la petikan ayat... "Blog Aguri yang dah kering idea nak sumbat apa". Ada idea... tapi kering gak... adehh...


Jadi... sempena majalah g3 isu kali ini bertemakan Hari Kebangsaan ke -52... aKO nak ambik kesempatan skali nak ucapkan... SELAMAT MENYAMBUT HARI KEBANGSAAN KE-52... 2009 kepada seluruh pembaca, pembeli, peminjam setia g3 terutamanya... yang layan habis ruangan sisipan majalah g3... BREK!

Akhir kata... kalo nak buka blog... komitmen kena ada. Jangan mcm aKO ni... HEHE! Kejap nak isi... kejap malas... kejap menyampah... dan lain-lain lagi jika ada.

2 comments:

era_zierah said...

x nak pomote era nye blog skali ke?

Nas-Aguri said...

Nak aKO promote camana tu?