24 December 2007

KARAS Serang Krismas?!

*AMARAN : Serius! Tidak Sesuai Untuk Tontonan Kanak-Kanak!
Klasifikasi tontonan... 18SG... 18SX... 18PL... apa lagi? Kalau U all degil... I hantam U!!
---
Ish... malasnya aku nak taip...
...aku copy paste je la ayat yg aku dah taip dulo-dulo :

Layan trailer la dulu. Layan... layan...




Aku bet... korang mungkin pernah tengok or at least... tahu pasal KARAS OVA -kan. Dulu layan episod 1 hingga 3... pastu... tunggu sampai setahun... dan-dan kuar episod 4 hingga 6 (final). Kebetulan lak tamat dekat2 nak Krismas... hahaha. Aku dah tengok dah sebulan yang lepas lagi. Mungkin korang pun dah tengok kot. So... aku maklumkan aje la kpd sesiapa yg dulunya pernah mengikuti siri KARAS ni... tetiba putus harapan nak follow lagi (...sbb lambat kuar). So... bergumbira la skrg! Korang telah diberi peluang menonton siri penamat encik KARAS... errr... itupun kalo dah ada la kat pasaran skrg ni... (-_-")


Bagi korang yg masih tak tahu atau teringin nak tengok KARAS ni... trailer yg kat atas tu adalah utk episod 4, 5 dan 6... meaning... sblom ni pernah kuar episod 1, 2 dan 3. Kalo korang beli DVD original (dilesenkan oleh Manga Entertainment) ...korang tengok muka depan cover bertulis... KARAS The Prophecy yg terdiri dari 3 episod awal... dan KARAS The Revelation utk 3 episod yg terakhir. So... ada 2 DVD ler yg perlu korang beli. So... kat bawah ni aku upload lerrr juga trailer KARAS utk episod 1, 2, 3...


Apa maksud KARAS aa...?
KARAS adalah perkataan bahasa Jepun yg bermaksud Gagak (...sejenis burung kaler hitam... -kannn). Kat Amerika nun... diorang gambarkan KARAS seperti versi Batman guna pedang samurai. Bleh bayangkan tak? Tau takpe. Kelawar... gagak... hohoho. OK then... akhir kata dari aku... Selamat Menonton-desu dan SELAMAT HARI KRISMAS!



2 comments:

gayour said...

kata nak bagi gua pinjam KARAS siri yang terakhir! MANA? MANA? MANAAAAAAA? ni menimbulkan MARAH ni!

oi, boy scout!
lu jangan buat gua betindak KERAS untuk menyelesaikan perkara ni!
main-main aaa.....

Nas-Aguri said...

Releks... relek... huhu. Kat opis tak pula brader tanya direct kat aku. Dun worry... akan ada la tu.

Disbbkan brader Gayour ada sedikit kepayahan membuka fail yg aku bagi itu hari. Aku terpaksa cari jalan nak convert fail tu. Tak jadik-jadik juga prosesnya. Itu pasal la lambat.